"Om at være medlem"

Fordele ved at være medlem af Djurslands Turistforening

Som medlem af Djurslands Turistforening, får du mulighed for at repræsentere Djursland som turistdestination, og sammen kaste et lys på alle de oplevelser der er at finde på Djursland. Vi arbejder tæt sammen med turistattraktioner, Visit Aarhus, turisterhverv, projektmagere, kulturinstitutioner, politikkere og myndigheder.

Du kan både være medlem af foreningen som virksomhed og privatperson.

Som medlem er du med til at støtte foreningens vigtige arbejde med at fremme synlighed og udvikling af turismeoplevelser på Djursland. Alle medlemmer modtager nyhedsbrev fra foreningen. Her følger nogle yderligere fordele:

For virksomheder:

Som turistaktør kan du få virksomhedens logo på turistforeningens hjemmeside, samt mulighed for omtale af aktivitetstilbud nævnt på foreningens Facebook.

Som virksomhed/forening kan I få virksomhedens logo på turistforeningens hjemmeside, samt mulighed for omtale af turismerelevante aktivitetstilbud nævnt på foreningens Facebook. Virksomheden/foreningen kan, efter nærmere aftale, tilbydes særligt tilrettelagt guideture ifm. firmatemadage, teamtræning, personaledag mv.

Enkeltperson: 150kr

Virksomhed:

Sølvsponsor:

Som sølvsponsor får du din virksomheds navn skrevet på siden under relevante emner og et link til din hjemmeside.

650 kr.

Guldsponsor:

Som Guldsponsor får du din virksomheds navn samt logo vist på siden, under relevante emner og et link til din hjemmeside.

1650 kr.

Platinsponsor:

Som platinsponsor, får du logo og navn på din hjemmeside, samt relevante oplysninger (e-mail, telefon og adresse) for din virksomhed på hjemmesiden.

2750 kr.

Prisen på et medlemskab er for et år

Tilmeld dig her